چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه با PKD و کم خونی

شنبه 10 اسفند 1392
ن : lafee

چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه با PKD و کم خونی

چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه با PKD و کم خونی

به عنوان اختلال پیشرفت می کند، بیماران مبتلا به PKD ممکن است بسیاری از ناراحتی را تجربه کنند. در نهایت، نارسایی کلیه ممکن است رخ دهد . در این مقاله ، شما راه برای جلوگیری از نارسایی کلیه با PKD و کم خونی پیدا کنید.

در مرحله اول، اجازه دهید یادگیری علل کم خونی در این بیماری ژنتیکی است.

این اختلال به طور عمده از کیسه های مختلف پر از مایع در هر دو کلیه ها برجسته است. با گذشت زمان ، کیست بزرگتر و بزرگتر خواهد شد. در نهایت، کیست های بزرگ خواهد شد نفرون ها در این نزدیکی هست ستم و باعث افت در عملکرد کلیه ها. پس از آن رخ می دهد، سنتز EPO می شود کاهش خواهد یافت، و این که علت اصلی کم خونی است.

علاوه بر این، یک رژیم غذایی سخت همچنین می تواند به کمبود اسید آهن و فولیک ، و غیره منجر شود

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه با PKD و کم خونی ؟

به طور کلی، مظهر کمبود سلول های قرمز خون از نگاه رنگ پریده ، خستگی، مشکل تنفسی ، سرگیجه و غیره. در شرایط جدی ، افراد مبتلا ممکن است شغل خود را با توجه به این ترک کنید.

اگر کنترل نشده ، وجود خواهد داشت کاهش پیشرونده عملکرد کلیه است. بر این اساس، دیگر ناراحتی همچنین می توانید ظاهر می شود. پس چه اقدامات پیشگیرانه هستند؟

1 . بیشتر بیماران PKD پیشنهاد می شود برای تزریق مقدار معینی از EPO . با این حال، می تواند برخی از عوارض جانبی وجود دارد.

2 . همانطور که برای رژیم غذایی ، آنها می توانند برخی از غذاهای غنی از آهن مانند ، گوشت بدون چربی ، ماهی، اسفناج، کرفس، تجاوز به عنف و غیره می خورند. در همین حال، آنها نیز نیاز به خوردن بعضی از میوه ها و سبزیجات تازه .

3 . میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به کوچک شدن کیست و ارتقاء عملکرد کلیه است.

به بطور منظم احساس کم خونی و جلوگیری از نارسایی کلیه ، بسیار مهم است که آن را به کوچک شدن کیست های بزرگ به اندازه طبیعی است. و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چنین انتخابی مناسب است.

برای یک چیز، آن می تواند کمک خودداری ترشح مایع کیستیک و تنظیم فشار تفاوت بین خارجی، در نهایت ، مایع کیست را به ادرار جریان .

برای یک چیز دیگر، آن را در گشاد رگ های خونی ، ضد انعقاد خون و تامین مواد مغذی برای کلیه ها تمرکز می کنند. سپس، عملکرد کلیه را می توان به همان نسبت دوباره بازسازی شد.

با در نظر گرفتن مراحل فوق، ما معتقدیم نارسایی کلیه می تواند به خوبی با PKD و کم خونی کنترل می شود. برای اطلاعات بیشتر ، شما همیشه استقبال برای ارسال به ما ایمیل kidneyfailurecn@hotmail.com . ای کاش شما یک روز خوب!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه با PKD و کم خونی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.